Rubriky
Magazín

Za kampaní #silnější stojí Česká spořitelna

Poslední dny jste si mohli v televizi nebo na internetu všimnout nic neříkající reklamy s modrým pozadím a hashdategem silnější. Podle barvy reklamy jsem to nějak tušil, ale nechápal jsem kdo má peníze na zbytečné rozhazování za nic neříkající reklamu.

Kampaň se rozjela 6. dubna stovkou dronů, které nad Pražským hradem rozsvítily nápis #silnější

Nápis #silnější zobrazený pomoci dronů. Zdroj: Česká spořitelna

Reklama v tv je ale krásná, pokud jste ji ještě neviděliv televizi, mrkněte níže na video z YouTube.

Líbí se Vám hudba? Pak si najděte Stand By Me od Bena E. Kinga. Kampaň navrhla kreativní agentura VMLY&R. Produkce TV spotů se ujala společnost Boogie Films, režie se ujal skandinávský režisér Martin Werner.

Níže text k videu od Č.S.

Záleží nám na tom, aby se lidem v České republice dařilo. Proto si přejeme, abychom všichni více věřili vlastním schopnostem – síla každého z nás pak může prospět celé zemi. A ta naše je plná nesmírně talentovaných a pracovitých lidí.
I vy jste #silnější, než si myslíte.

K čemu to tedy je? Proč Česká spořitelna vypustila reklamu do světa? Nejde jen o reklamu. Součástí kampaně jsou i příspěvky (fotky a videa) bohužel počítám že placených influencerů, kteří například na Instagram dávají nějaké své příběhy pod hashtagem #silnější Česká spořitelna tímto asi chce zvýšit sebevědomí Čechů, kteří dle informací na webu České spořitelny mají nejen malé sebevědomí a 45 % z nás si nedokáže vybavit chvíli, kdy jsme byli silní jako národ.

Hashtag je zajímavý, ale dle mého špatně zvolený. Například na instagramu k tomuto hashtagu najdete spíše fotky posilujících týpků než influencerů podporujících kampaň.

Máte nízké sebevědomí? Zkuste například těchto 11rad od instagramové celebrity, která má přezdívku chellochristie

1. Strach nezmizí, stejně to udělej.
2. Věnuj se seberozvoji – poznáš silné i slabé stránky
3. Nauč se říkat NE všemu, co není v souladu s Tvou vizí
4. Nastav si pevné mantinely
5. Dotáhni něco do konce
6. Dělej věci také pro sebe
7. Obklopuj se lidmi, kteří už “tam” jsou
8. Používej správně formulované afirmace
9. Najdi si mentora/cheerleadera
10. Postoj těla, úsměv, oblečení
11. Oslavuj každý malý úspěch

Jak se Vám kampaň a reklama líbí? A schválně se pochlubte kdo z Vás v reklamě poznal Josefa Cardu?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *